piątek, 4 grudnia 2015

ŚWIĘTA TO CZAS NIESPODZIANEK

Czy spadnie śnieg
i czy znów odwiedzi mnie
ten ważny gość.
On wszystkim dzieciom chce
prezentów moc
tak wymarzonych dać
Czas nadszedł już
- Mikołaju, jestem tu!

To niespodzianek czas!
Renifer ciągnie sanie przez śnieg.
Mój list Mikołaj ma.
Marzenia dzisiaj spełnią się!
Już nos przy szybie marznie
i niecierpliwi się mały brat,
bo niespodzianki
kocha świat!

Uwielbiam czas
kiedy wszyscy blisko są
i gwiazdki blask
rozświetla mroźną noc.
Już dzwonki sań
i głośne ,,ho, ho, ho!"
usłyszeć chcę
- Mikołaju, wołam Cię!

To niespodzianek czas!
Renifer ciągnie sanie przez śnieg.
Mój list Mikołaj ma.
Marzenia dzisiaj spełnią się!
Już nos przy szybie marznie
i niecierpliwi się mały brat,
bo niespodzianki
kocha świat!

To niespodzianek czas!
Renifer ciągnie sanie przez śnieg.
Mój list Mikołaj ma.
Marzenia dzisiaj spełnią się!
Już nos przy szybie marznie
i niecierpliwi się mały brat,
bo niespodzianki
kocha świat!

Czy spadnie śnieg?
Czy znów odwiedzi mnie?


LINK DO PIOSENKI: